A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Новини

03 Липня 2025

Експертне дослідження убезпечить від покупки проблемного авто з пробігом

Плануєте купити автівку з пробігом? Це популярний вибір серед багатьох українських водіїв, адже вживані автомобілі дешевші, порівняно з новими в автосалонах. Проте варто пам’ятати, що транспортні засоби, які раніше були у використанні, мають свою реальну історію, і нерідко можуть приховувати неприємні «сюрпризи». Саме тому радимо перед купівлею транспортного засобу проводити експертне дослідження, а не тільки довіряти словам продавця. Що таке експертне дослідження Авто знаходиться в розшуку, має перебиті номери кузова чи змінений VIN-код. Такі факти з транспортними засобами часто виявляють у сервісних центрах МВС. І тоді покупка автомобіля перетворюється на проблему: від ризику втрати грошей до арешту самого авто й неможливості його зареєструвати. Не довіряйте зовнішньому вигляду транспортного засобу – довіртесь експертам. Перед оформленням договору купівлі-продажу варто звернутись до фахівців Експертної служби МВС. Вони проведуть дослідження з визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів. Далі складають відповідний висновок і вносять відомості до електронного реєстру. З готовим висновком можна зареєструвати чи перереєструвати транспортний засіб  у будь-якому сервісному центрі МВС, незалежно від місця проведення експертного дослідження. Коли проводиться експертне дослідження Наразі експертне дослідження є обов’язковим лише для першої реєстрації транспортного засобу, що був у використанні за кордоном. У решті випадків, при перереєстрації на нового власника, експертне дослідження проводиться за бажанням покупця або продавця. При реєстрації нового авто з салону висновок Експертної служби МВС не потрібен. Трапляються випадки, коли виявляють перебиті номери кузова чи змінений VIN-код у транспортних засобах, які раніше вже були зареєстровані в Україні. Тож аби не купити «проблемне авто», варто провести експертне дослідження. Скористатися послугою експертного дослідження можна за попереднім записом, зареєструвавшись онлайн на сайті Експертної служби МВС, або ж згідно з графіком роботи підрозділу в порядку «живої черги». Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті

03 Липня 2025

На мотоциклі – між позиціями: оператор БПЛА «Фрайкор» звернувся до сервісного центру МВС на Харківщині

Усі ми різні – за професіями, за ритмом життя, за місцем перебування. Але в умовах війни є речі, які нас об’єднують: гідність, відповідальність і взаємна підтримка. Саме така історія сталася нещодавно у сервісному центрі МВС на Харківщині. До нашого підрозділу звернувся оператор безпілотників добровольчого формування «Фрайкор» – пан Євгеній. Він втратив свідоцтво про реєстрацію мотоцикла, яким щодня користується на передовій для переміщення між позиціями. Відновлення цього документа – не про комфорт, а про безпеку, законність і налагоджену логістику в умовах активних бойових дій. Працівники сервісного центру МВС провели всі необхідні перевірки, сформували заявку на відновлення документа, і вже за короткий час нове свідоцтво про реєстрацію мотоцикла було в руках захисника. Навіть під час повітряної тривоги обслуговування не припинялося – центр знаходиться в укритті, де безпечно отримувати послуги без затримок. Це не про зручність – це про стабільність і повагу. «Не думав, що все пройде настільки чітко. Для нас, хто на передовій, важливо знати: у тилу все працює. Тил – це не просто географія, це відчуття, що тобі є за кого боротись щодня», – каже Євгеній, збираючись повернутися до служби. Ця ситуація – не виняток, а приклад того, як має функціонувати державна система в часи випробувань. Коли кожен на своєму місці, коли якісний державний сервіс – не маркетинг, а щоденна практика, коли можна отримати потрібні документи – законно, швидко, з повагою. Коли сервіс – це не просто послуга, а частина підтримки фронту. У таких дрібницях народжується довіра. А з неї – незламність. Ми вдячні всім військовослужбовцям і добровольцям за службу. Робимо все можливе, аби державні послуги залишались доступними, прозорими та швидкими. Навіть у складних умовах – ми на зв’язку та працюємо для людей. Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

03 Липня 2025

Розширюємо географію надання послуг: адмінпослуги сервісних центрів МВС будуть доступні для жителів Хмелівської громади на Сумщині

Сервісні центри МВС продовжують розширювати мережу надання адміністративних послуг. Відтепер отримати низку популярних послуг, що належать до компетенції територіальних сервісних підрозділів, стане простіше для жителів  Хмелівської громади Роменського району Сумської області. Сьогодні між регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях та Хмелівською сільською радою Роменського району підписано узгоджене рішення про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг, що належать до компетенції сервісних центрів МВС. Спільна ініціатива покликана забезпечити: зниження часу очікування на отримання водійських документів і послуг сервісних центрів МВС; зручний доступ до інформації щодо реєстрації та перереєстрації транспортних засобів; розширення географії надання адміністративних послуг сервісних центрів МВС. Як зазначив начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Харківській, Полтавській та Сумській областях Дмитро Крейнер: «Сьогоднішня подія – це ще один вдалий приклад турботи держави про своїх громадян. Адже делегування основних послуг, які надають сервісні центри МВС місцевим громадам, ЦНАПам, це не лише додаткові локації, де всі охочі зможуть отримати послуги, що належать до компетенції МВС, це ті місця, де кожен отримає їх якісно і в найкоротші терміни». У межах цього партнерства вже незабаром у селі Хмелів Роменського району, за адресою вул. Роменська, 58, надаватимуться адміністративні послуги сервісних центрів МВС. Серед них: реєстрація та перереєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій із видачею номерних знаків та свідоцтв про реєстрацію; зняття транспортного засобу з обліку з видачею номерних знаків для разових поїздок; виготовлення та перезакріплення індивідуальних номерних знаків; видача свідоцтва про реєстрацію колісних транспортних засобів для виїзду за кордон; видача тимчасового реєстраційного талона на право керування транспортним засобом; обмін посвідчення водія та видача нового замість втраченого або викраденого (без складання іспитів). [metaslider id="22081"] «Результатом такого співробітництва, – говорить заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській області Олександр РИБАЛКО, – є розширення мережі послуг сервісних центрів МВС, зменшення навантаження на сервісні центри МВС. Головне – ми працюємо з людьми та для людей, зміцнюючи довіру до державних послуг. У нас спільна мета – зробити державний сервіс більш якісним та зручним для кожного. Адже головним пріоритетом в наданні послуг МВС залишається мінімізація часу та спрощення зусиль, які громадяни витрачають для отримання послуг та підвищення якості обслуговування громадян». Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.
Перейти до новин