![](https://kha.hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2024/03/1-10-400x267-1.jpg)
Зручність та доступність адміністративних послуг – ось головні завдання, над котрими невтомно працюють сервісні центи МВС. Тільки плідна співпраця державних установ дасть успішний результат у забезпеченні швидкісних та якісних державних послуг.
Керівництво регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях провело робочу зустріч з в.о. Сумського міського голови Артемом Кобзарем, де обговорили перспективи майбутньої співпраці.
«Сумчани заслуговують на комфортне обслуговування та якісні державні послуги. Разом будуємо країну, в якій свобода, комфорт і безпека – будуть не привілеєм, а доступною можливістю для всіх», — зазначив начальник РСЦ ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях Дмитро Крейнер.
Разом будемо працювати над тим, щоб громадяни мали змогу отримати послуги сервісних центрів МВС в центрах надання адміністративних послуг. Для цього потрібно перепідписати узгоджені рішення з сервісними центрами МВС.
«Ми прагнемо до мінімізації часу та сил, що громадяни витрачають на отримання послуг», — резюмує заступник начальника РСЦ ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях Олександр Рибалко.
Якість, швидкість, комфорт для громадян, мінімум бюрократії та виключення корупційної складової – це основні орієнтири у процесі цифровізації сервісних послуг МВС.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.