A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Ефективна комунікація з автошколами – спільний крок до покращення сервісу


01 Липня 2025

Удосконалення послуг починається з відкритого діалогу. Саме з цією метою відбулася спільна нарада фахівців регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Харківській, Полтавській та Сумській областях із представниками автошкіл регіону.

Сторони обговорили низку важливих тех, що мають безпосередній вплив на якість підготовки водіїв:

  • Зміни до Інструкції. З 25 червня 2025 року набрав чинності наказ МВС № 300 (зі змінами № 341), який оновлює вимоги до акредитації навчальних закладів та атестації викладачів. Під час зустрічі учасники отримали детальні роз’яснення щодо впровадження цих змін.
  • Робота з Єдиним державним реєстром МВС. Акцентували увагу на правильності ведення даних і відповідальності за їх актуальність.
  • Матеріально-технічне забезпечення. Наголосили на необхідності підтримувати навчальні бази в належному стані відповідно до сучасних стандартів. 

Такі зустрічі є важливою частиною системної роботи. Вони сприяють єдності підходів, оперативному реагуванню на законодавчі новації та підвищенню рівня взаємної відповідальності між закладами та державними структурами.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.