A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Послуги ближче до людей: як мобільний сервісний центр МВС працює на Харківщині


18 Липня 2025

Доступ до якісних державних послуг – це не розкіш, а базова потреба кожного громадянина. Саме тому мобільні сервісні центри МВС продовжують працювати – злагоджено, професійно й точно за графіком.

За перше півріччя 2025 року мобільний сервісний центр МВС на Харківщині здійснив 45 виїздів у громади, які цього потребували. Усього з початку року до органів місцевого самоврядування надійшло 675 звернень від громадян щодо необхідності таких виїздів. 

 

Загалом за перше півріччя 2025 року надано 966 адміністративних послуг, серед яких:

  • 812 – пов’язані з реєстрацією транспортних засобів;
  • 154 – це послуги з обміну посвідчення водія.

Ці цифри – не просто статистика. За кожним зверненням – реальні історії людей, які живуть у прифронтових районах, евакуювалися або повернулися у звільнені громади. Дехто потребує транспорт для роботи, інші – для евакуації родин або волонтерської діяльності. І кожному з них потрібні документи, оформлені відповідно до чинного законодавства.

Сервіс – це відповідальність і підтримка громади.

Виїзди мобільних сервісних центрів МВС – це не лише про надання конкретної послуги. Це – про довіру. Про те, що держава бачить потреби громадян. Це доказ того, що державний сервіс може бути гнучким, сучасним і людяним.

Нагадуємо: ви можете ініціювати виїзд мобільного сервісного центру МВС у свою громаду, звернувшись до органу місцевого самоврядування. Головна умова – наявність колективного запиту від мешканців (не менше 10 осіб).

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.