
У сервісному центрі МВС у селі Розсошенці відбулася змістовна лекція, присвячена темі чутливого та усвідомленого спілкування з ветеранами, людьми з інвалідністю, родинами загиблих воїнів та захисниками, які повернулися з полону.
Лекцію для адміністраторів провели представники Ветеранського центру Полтави:
– Олександр Мормуль, фахівець із супроводу ветеранів війни, демобілізованих осіб, ветеран;
– Оксана Кошман, провідний фахівець з інформаційної підтримки, кризовий психолог у процесі навчання, дружина військовослужбовця.
Спікери розповіли про особливості комунікації з людьми, які несуть у собі досвід війни, втрат або тривалого психологічного напруження. Учасники дізналися, як розпізнавати емоційні сигнали, надавати підтримку та уникати тригерів у розмові.
«Ми зустрічаємо людей, які можуть мовчати про свій біль, але наш обов’язок — не бути байдужими. Іноді правильний тон голосу чи просто уважність здатні змінити все», — поділилася Оксана Кошман.
Такі лекції допомагають працівникам сервісного центру МВС не лише вдосконалювати професійні навички, а й зміцнювати культуру взаємоповаги та емпатії у повсякденній роботі.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044)290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.