A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Не формальність, а людяність: тренінг для адміністраторів сервісних центрів МВС Сумщини


19 Вересня 2025

Адміністратори територіальних сервісних центрів МВС Сумщини взяли участь у спеціалізованому тренінгу, присвяченому особливостям спілкування та комунікації з військовослужбовцями та людьми, які пережили бойові дії.

Навчання було зосереджене на темах: психологічна підтримка та розпізнавання ознак психотравмуючих станів; формування безпечного діалогу та уникнення так званих «слів-тригерів», що можуть викликати небажані емоційні реакції.

Лекцію для адміністраторів провели:

  • Жанна Сидоренко – регіональний координатор Всеукраїнської програми ментального здоров’я за ініціативою першої леді Олени Зеленської;
  • Анна Тимченко – психолог КУ «Центру УБД» Сумської міської ради.

Учасники тренінгу отримали практичні знання, як будувати коректне та спокійне спілкування, зберігати повагу до внутрішнього стану людини та створювати комфортний простір під час надання послуг. Окремий акцент зроблено на техніках самоконтролю та алгоритмах дій у складних ситуаціях, коли від працівників сервісних центрів МВС вимагається не лише бути професіоналом справи, а й особлива чутливість. 

Такі навички є особливо важливими в умовах  повномасштабної війни, адже до сервісних центрів МВС щодня звертаються військовослужбовці та ветерани, які потребують якісного та водночас делікатного обслуговування. Адміністратори мають бути готові не лише до роботи з документами, а й до людського спілкування, яке допомагає знизити рівень напруги та підвищує довіру до державних інституцій.

Захід відбувся в межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» за ініціативою Олени Зеленської.

Проведений тренінг став ще одним кроком у формуванні безбар’єрного, безпечного та дружнього середовища в сервісних центрах МВС. Адже за кожною адміністративною послугою стоїть людина зі своєю історією, досвідом і потребами. Завдання адміністраторів – не лише якісно виконати адміністративну функцію, а й проявити людяність, розуміння та підтримку.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044)290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.