- адміністратор ТСЦ № 6341 (на правах відділу, м. Харків);
- адміністратор ТСЦ № 6342 (на правах відділу, м. Харків);
- адміністратор ТСЦ № 6348 (на правах відділу, м. Лозова);
- адміністратор ТСЦ № 6350 (на правах відділу, Харківський район, с. Пісочин).
Посадові обов’язки:
• надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, таких як реєстрація, перереєстрація транспортних засобів, видача та обмін посвідчення водія;
• прийняття іспитів для отримання права керування транспортними засобами;
• внесення інформації до відповідних реєстрів та баз даних;
• надання адміністративних послуг, які віднесені до компетенції сервісних центрів МВС;
• консультування громадян з питань отримання послуг у сервісному центрі МВС.
Вимоги
- ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра;
- вільне володіння державною мовою;
- наявність посвідчення водія на право керування транспортними засобами категорії В (термін дії не менше 5 років).
Перевагою буде
- досвід роботи з реєстрами, базами даних та великими об’ємами інформації;
- знання законодавства у сферах безпеки дорожнього руху, надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації
- навички комунікації та уміння працювати в команді
Ми гарантуємо
Офіційне працевлаштування.
Стабільну та своєчасну виплату заробітної плати (заробітна плата від 27 000 грн)
Відпустки та соціальні пільги згідно із законодавством.
Нормований робочий графік з двома вихідними днями: неділя та понеділок
Бажаєте приєднатися до лідера з надання державних послуг – надсилайте резюме на електронну адресу hr_kha@hsc.gov.ua
Контактний номер телефону (057) 707-35-60
Ми зацікавлені тільки у довготривалій та плідній співпраці!