![](https://kha.hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2021/02/taemnij-klient.jpg)
Проект «Таємний клієнт» створений для оцінювання громадянами якості надання послуг. Завдяки сервісу громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури, залишити свій суб’єктивний відгук та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку покращення обслуговування громадян.
Мета проекту: бути відкритими до громадян, подивитися на роботу сервісних центрів МВС очима клієнтів, щоб і надалі створювати комфортні умови та удосконалювати стандарти надання державного сервісу. Адже головне завдання сервісних центрів МВС — будувати довіру між державою та її громадянином, надаючи якісні адміністративні послуги. наша місія: ми працюємо з людьми та для людей, зміцнюючи довіру до державних послуг.
Таємним клієнтом може стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС. Для цього після отримання послуги слід заповнити та надіслати електронну анкету-відгук, яка доступна для заповнення за посиланням : https://u.to/zBW1GQ.
Під час свого візиту можна оцінити діяльність сервісного центру МВС за наступними напрямками: робота адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця експертної служби МВС. Клієнт також може зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності консультативної підтримки.
У рамках проєкту можна перевірити якість надання наступних послуг: реєстрація та перереєстрація авто, отримання посвідчення водія або його обмін, отримання довідки про несудимість тощо.
Проект передбачає залучення громадян, у тому числі, через соціальні мережі, які сьогодні стали потужним та сучасним каналом для комунікації з клієнтами.
Детальніше про проєкт: hsc.gov.ua/guest/, дізнавайтесь також про успіхи та звіти проєкту «Таємний клієнт» на сайті ГСЦ МВС.