A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Головний сервісний центр МВС запрошує долучитися до команди державних службовців на посаду головного спеціаліста відділу реєстраційної діяльності та допуску водіїв до керування транспортними засобами регіонального сервісного центру в Харківській, Полтавській та Сумській областях (філія ГСЦ МВС)


Посадові обов’язки:

  • Здійснення комплексу заходів щодо організації та забезпечення діяльності ТСЦ МВС, а також підвищення якості адміністративних послуг, що ними надаються;
  • Участь в здійсненні перевірок, проведенні  поточного і періодичного моніторингу діяльності ТСЦ МВС, в межах компетенції відділу. Проведення моніторингу в Єдиному державному реєстрі МВС операцій з реєстрації, перереєстрації, зняття з обліку транспортних засобів підпорядкованих ТСЦ МВС;
  • Розгляд звернень органів державної влади, правоохоронних органів, звернень, які надійшли з ГСЦ МВС, звернень на Урядову «гарячу лінію», звернень та запитів народних депутатів України, підприємств, установ, організацій усіх форм власності, адвокатських звернень та звернень громадян з питань, що належать до компетенції відділу; опрацювання службової документації та проведення службових перевірок за заявами і скаргами громадян;
  • Розгляд матеріалів  щодо можливих незаконних реєстраційно – екзаменаційних операції в ТСЦ МВС та підготовка відповідних висновків за результатами  перевірки із  вжиттям заходів  згідно чинного законодавства;
  • Здійснення поточного і періодичного моніторингу операцій щодо реєстраційної діяльності та допуску водіїв до керування транспортними засобами ТСЦ МВС в ЄДР МВС;
  • Підготовка інформації про результати роботи, проєктів відповідей на звернення та запити, що надійшли для розгляду до РСЦ ГСЦ МВС;
  • Здійснення вибіркових перевірок відеозаписів процесу складання іспитів у ТСЦ МВС, отриманих з  використанням засобів технічного контролю;
  • Прийняття участі в комплексних, планових, позапланових перевірках ТСЦ МВС, у тому числі за фактами порушень прав громадян і суб’єктів господарювання під час надання адміністративних послуг, особистого прийому та розгляду їх звернень.

Вимоги

  • ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;
  • рівень вільного володіння державною мовою ступеня(С1) або (С2);
  • досвід роботи з реєстрами, базами даних та великими об’ємами інформації;
  • знання законодавства усферах державної служби, запобігання корупції, безпеки дорожнього руху, надання адміністративних послуг, захисту інформації, забезпечення прав громадян на звернення;

Перевагою буде

  • навички комунікації
  • уміння працювати в команді
  • уважність до деталей
  • навички роботи з великим обсягом інформації
  • навики керування транспортними засобами різних категорій

Ми гарантуємо

Офіційне працевлаштування.

Стабільну та своєчасну виплату заробітної плати.

Відпустки та соціальні пільги згідно із законодавством.

Нормований робочий графік.

Резюме приймаємо до 14 березня 2025 року,на адресу hr_pol@hsc.gov.ua

Ми зацікавлені тільки у довготривалій та плідній співпраці!