Cервісні центри МВС запрошують до перевірки таємних клієнтів


18 Лютого 2019

banr

Від сьогодні на Харківщині в сервісних центрах МВС, які є державною установою, запроваджується проект «Таємний клієнт». Кожен відвідувач, отримавши адміністративну послугу, має можливість залишити відгук й тим самим долучитись до покращення роботи державної структури.

— Проект «Таємний клієнт» діятиме постійно й ми сподіваємось на підтримку наших відвідувачів. Адже хочемо почути думку кожного аби покращити якість надання послуг. Наша мета – отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, аби покращити якість надання послуг. Ми хочемо побачити нашу роботу Вашими очима.  Чи дійсно після всіх перетворень які ми зробили, а саме відкривши три оновлених сервісних центра у регіоні, які працюють за новими стандартами, надають якісний державний сервіс. Чи вміє держава якісно обслуговувати громадян? Чи дійсно колишні МРЕВ перетворилися на прозорі офіси з полицями для буккросингу і дитячими куточками? Чи реально замінити посвідчення водія за 30 хвилин, а авто зареєструвати за три години? — відмітив начальник Регіонального сервісного центру МВС в Харківській області Денис Бакумов.

Проект проходитиме поки що в 2 центрах м. Пісочина та м. Мерефа, які між собою об`єднані єдиною візуальною концепцією та сучасним устаткуванням. Саме тут фахівці обслуговують клієнтів за допомогою електронної черги, діти мають можливість бавитись в спеціальних куточках, поки батьки реєструють автівку або ж почитати літературу за допомогою буккросингу.

Крім того, центри обладнані камерами відеоспостереження, завдяки яким на сайті http://kha.hsc.gov.ua/ можна подивитися завантаженість центру і відслідкувати його роботу.

Таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС. Для цього необхідно детально ознайомитися  з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, заповнити та надіслати анкету-відгук.

Детальніше про проект: hsc.gov.ua/guest/, анкета для заповнення: hsc.gov.ua/anketa/.

Під час свого візиту громадянин зможе оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах.

У рамках проекту можна буде перевірити якість надання наступних послуг: реєстрація та перереєстрація авто, отримання посвідчення водія вперше або його обмін, отримання довідки про несудимість, замовлення індивідуальних номерних знаків (повний перелік послуг).

Адреси центрів які беруть участь у проекті: м. Пісочин, вул Надії 15; м. Мерефа, вул Дніпровська 251.

Cервісні центри МВС в оновленному форматі розпочали свою активну взаємодію з громадянами вже більше ніж два роки тому. За цей час нам вдалося переформатувати роботу понад 50% сервісних центрів МВС по всій Україні, створити єдину візуальну зовнішню та внутрішню концепцію, імплементувати внутрішні правила роботи, поставити в пріоритет мінімізацію часу при отриманні послуг та переведення їх в онлайн.

Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу, а результати проекту будуть оприлюднені згодом на сайті Головного сервісного центру МВС.

Проект «Таємний клієнт» реалізовується за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу (КМЄС) в Україні.

Стежити за нововведеннями реформи можна на сайті Головного сервісного центру МВС. За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebook або за телефоном (044) 290-19-88.