Послуга для клієнтів із вадами слуху: у сервісному центрі МВС – нововведення.


08 Листопада 2019

1

Сервісні центри МВС в Харківській області запустили сервіс для спрощення обслуговування клієнтів із вадами слуху. Технологічне нововведення надає можливість слабочуючим або зовсім не чуючим клієнтам без будь-яких обмежень  отримувати адміністративні послуги в сервісному центрі МВС міста Харкова у рехимі он-лайн.

Цей сервіс доступний у територіальному сервісному центрі МВС № 6341 у місті Харків, вулиця Шевченко, 26.

Інклюзивні зручності впроваджуються в сервісних центрах МВС за участі «Технології для людей», яка розробила  спеціальне програмне забезпечення «ConnectPRO», що встановлюється на електронні планшети. Сервіс працює наступним чином: при зверненні особи з вадами слуху адміністратор сервісного центру МВС запускає додаток та встановлює зв’язок зі спеціалізованим кол-центром, сертифіковані перекладачі якого в режимі реального часу здійснюють переклад жестовою мовою консультації (звукового ряду на мову жестів і навпаки). Таким чином нечуючі або слабочуючі клієнти сервісних центрів МВС отримують більш якісне обслуговування.

Додаток «ConnectPro»  створений для того, щоб задовольнити запит на більш комфортне життя сотень тисяч українців. Він просто допомагає в режимі реального часу підключатися до спеціалізованого кол-центру та здійснювати переклад консультації. Якщо ж клієнт не володіє жестовою мовою, він має можливість підключитися до текстової розмови з адміністратором.

Серед тих хто першим протестував новий сервіс — клієнт із вадами слуху – Віктор Коротовський. Чоловік пояснює за допомогою сурдоперекладача: такий сервіс зручний у користуванні та тепер з легкістю можна скористатися послугами центру людям з особливими потребами.

«Я вважаю, що це велика користь, тому що буває так, що трапляється нещасний випадок. Викликати перекладача неможливо. Не встигає приїжджати перекладач вчасно. Тому планшетний перекладач — моментальна можна сказати допомога.» — вважає  Віктор Коротовський

Люди із вадами слуху до сервісних центрів звертаються регулярно. Для їхньої зручності і створили такий сервіс. Тому застосування даного інструменту для подолання бар’єру в комунікації між чуючими та нечуючими громадянами є унікальним рішенням для України і непересічним – для світової практики надання державних послуг.

Нагадаємо, що відпочатку реформи в усіх оновлених сервісних центрах МВС забезпечується дотримання стандартів інклюзивності в плані дизайну приміщень та поведінки адміністраторів, завдяки чому громадяни з інвалідністю мають можливість безперешкодно отримувати державні послуги. В подальшому сервісні центри МВС планують розширювати географію надання якісних послуг клієнтам з вадами слуху.

Громадян, які бажають відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу, сервісні центри МВС запрошують стати учасниками проекту «Таємний клієнт». Ми постійно на зв’язку: звертайтеся за консультаціями за телефоном (044) 290 19 88 або на офіційну сторінку в Фейсбук, слідкуйте за новинами на сайті Головного сервісного центру МВС.

2